STULEJKA.COM                      
  24-05-2022 Wesprzyj Nas | Napisali o nas | Dedykacja  


Stulejka w teorii
Czytelnia
Literatura

Stulejka w praktyce
Doświadczenia
Zdjęcia
Leki
Adresy gabinetów

Inne schorzenia
Wędzidełko
Skrzywienie prącia

Inne
FAQ
Forum
Znalezione w sieci
Warto znać
Penis
Leczenie impotencji
Leki na potencję
Zaburzenia erekcji
Przedwczesny wytrysk
Choroby weneryczne
   w Internecie      stulejka.com 


DOŚWIADCZENIA

Doświadczenia bart_, 1.12.2005 - Gdańsk

Witam wszystkich!

Na wstępnie chcialbym podziękować wszystkim tym,którzy opisali swoje doświadczenia, bardzo mi one pomogły. Szczególne podziękowania dla administratora tej super stronki.

O swoim problemie wiedzialem od dawna, jednak zawsze brakowało mi odwagi pójść do lekarza. Nie chciałem również mówić o tym rodzicom,choć wiem że na pewno by mi pomogli. Kiedy wyjechałem na studia do Gdańska powiedziałem sobie: "teraz albo nigdy". Z tej stronki dowiedziałem się o adresach gabinetów w Gdańsku. Postanowiłem pójść do URO na ul. Partyzantów. Podczas czekania na moją kolej było troche śmiesznie, musiałem przepuscić 2 panow bo juz nie mogli wytrzymać z trzymaniem moczu przed badaniem u dr Stanisława Dobrzańskiego :)Nadeszła moja kolej na wejscie i na chwilę prawdy... Doktor był miły. Powiedziałem co mnie do niego sprowadza, obejrzał mojego Wacka i powiedział, że potrzebny jest zabieg. Cena 650 zł + trzy kolejne wizyty po 30zł. Umówilismy się na 1 grudnia, na godz. 19.15. W dniu zabiegu byłem na uczelni, w ogóle nie myslałem o zabiegu. Nadszedł wieczór, wziałem taxe i kilka minut po 18 bylem juz na Partyzantów. Dziwne,ale w ogóle nie bałem się zabiegu, bałem sie jedynie że bede miał wzwód na stole operacyjnym i bedzie obciach :),w poczekalni jak na złość czytałem artykuł o zabarwieniu erotycznym...;)

Kiedy wszyscy juz poszli, dr Dobrzański poprosił mnie do gaminetu. Podpisałem jakiś dokument, że zgadzam się na zabieg. Ubrałem się w kosmiczne zielone wdzianko i położyłem się na stole operacyjnym... Pielęgniarka podłożyła mi jakaś zimną rurke pod tyłek, anestezjolog wsadził mi igłę w rękę i wstrzyknął coś.. I wtedy zaczęło sie najlepsze:) Zacząłem odpływać..to było takie fajne uczucie, którego jeszcze niegdy nie doświadczyłem..taki przyjemny sen..:) Pamietam tylko, że ciągle przewracałem głowę z jednej strony na drugą, a lekarze rozmawiali o zagubionej książeczce wojskowej anestezjologa:). Podczas zabiegu nic nie czułem, najprzyjemniejszy był ten "sen", to uczucie odpływania :). Wszystko trwało ok. 45 min, potem wstałem, troche kręciło mi się w głowie, wiec usiadłem na kozetce i czekałem tak z 30 min aż mi przejdzie, bo nie mogłem sie nawet ubrać :/ Doktor poprosił mnie do siebie, przepisał 2 maści i rivanol... Zapłaciłem, podziękowałem i miałem przyjść na kontrolę 3 dni później. Nastepnego dnia na uczelnie nie poszedłem, nic mnie nie bolało, ale nie chciałem ryzykować. Dziwnie się czułem z tymi szwami, troche mnie one przerażały bo wbijały mi sie w żołądź...ale po kilku dniach sie przyzwyczaiłem. Po 6 dniach od zabiegu juz normalnie sciagalem skórkę, wszystko pięknie się goiło :D Po 10 dniach doktor zdjął mi szwy. I to było najgorsze z całego leczenia mojego Wacka. Zdejmowanie trwało tylko ok 10 min, w tym czasie zdążyłem się strasznie spocić, byłem po prostu mokry!:/

Dziś jest 29 grudnia 2005 roku, mój mały jest już w pełni sprawny i gotowy do używania :D Cieszę żę w końcu zdecydowałem się na zabieg, to nic strasznego, prawie żadnego bólu, ja nie miałem ani przez chwilę żadnego krwawienia. Trzeba tylko uważać w nocy na wzwody bo to przeszkadza i stresuje :/ Jak mi się to przytrafiło, wstawałem na chwilke, moczyłem rece w zimnej wodzie i przestwało - polecam :)

Dodam że nie miałem robionej plastyki, ani ałkowitego obrzezania, tylko czesciowe skrócenie napletka i wydłużenie wędzidełka. Mam nadzieję że mój problem nie powróci, bo słyszałem o takich przypadkach...

Wszystko robiłem u dr Stanisława Dobrzańskiego. Pozdro dla Doktorka !

bart_ , 19 lat, Mazowsze


Doświadczenia






Stulejka.com poleca:

Download Opera

 © 2002-2009 kam